Tényleg ingyenes a regisztráció?
Igen. A regisztráció ingyenes magánszemélyeknek és ingatlanközvetítőknek egyaránt.
Mit tartalmaz az ingyenes regisztráció?
Az ingyenes regisztráció segítségével
- igénybe veheted az alap csomagot
- ingatlan hirdetést adhatsz fel
- ingatlanfigyelőt hozhatsz létre
- kedvencnek jelölhetsz hirdetéseket
- saját egyedi profil oldalt készíthetsz
- megrendelhetsz extra szolgáltatásokat
- módosíthatod az előfizetésed
- követheted a tranzakcióidat
- közvetlen üzenetet küldhetsz a hirdetőknek
További információt találsz a regisztrációval kapcsolatban, az
Adatvédelmi szabályzat oldalon.
Mit tartalmaz az alap csomag?
Az alap csomag esetében
- feladhatsz 1 darab hirdetést
- mellékelhetsz 3 darab képet
- korlátlan ideig érvényes lesz
- hirdetésed közösségi oldalakon megosztásra kerül (facebook, twitter, linkedin, pinterest)
- saját egyedi profil oldalt készíthetsz
- ingatlan videót tölthetsz fel
- címlap kiemelés extrát rendelhetsz (a címlap jelvény segítségével hirdetésed a kezdőlapra kerül, így több látogatót érhetsz el)
- kiemelt jelvény extrát rendelhetsz (érd el a kiemelt jelvény segítségével, hogy hirdetésed a találati listák élére kerüljön)
- keretes kiemelés extrát rendelhetsz (a keretes kiemelésnek köszönhetően a látogatók könnyebben fókuszálhatnak a hirdetésedre)
- sürgős jelvény extrát rendelhetsz (tudasd a sürgős jelvény segítségével a látogatókkal, hogy időlimites az ajánlatod)
További információt találsz a csomagokkal és extrákkal kapcsolatban, az
Előfizetések, illetve a
Hirdetés extra oldalon.
Mit nem tartalmaz az alap csomag?
Az alap csomag esetében nincs lehetőséged
- több mint 1 hirdetést feladni
- több mint 3 képet feltölteni
- megjelenni az ingatlanfigyelőben (az összes aktív hirdetés)
- előresorolódni a kategória listán (az utolsó 2 aktív hirdetés)
- megjelenni a főoldali ajánlott hirdetésekben (az utolsó 4 aktív hirdetés)
- kedvezményes áron igénybe venni egyes hirdetés extra szolgáltatásokat
Hol vannak megrendelhető hirdetés extra lehetőségek?
Hirdetés extra megrendelése a következő oldalakon érhető el
- hirdetés feladása oldal: a hirdetés feladása űrlap utolsó blokkja
- hirdetés módosítása oldal: a hirdetés módosítása űrlap utolsó előtti blokkja
- hirdetés újraküldése oldal: a hirdetés újraküldése űrlap utolsó előtti blokkja
- hirdetéseim oldal: aktív hirdetés képének felületén található "Hirdetés extra" gomb
Milyen megrendelhető hirdetés extra típusok vannak?
- címlap kiemelés extra: a címlap jelvény segítségével hirdetésed a kezdőlapra kerül, így több látogatót érhetsz el
- kiemelt jelvény extra: érd el a kiemelt jelvény segítségével, hogy hirdetésed a találati listák élére kerüljön
- keretes kiemelés extra: a keretes kiemelésnek köszönhetően a látogatók könnyebben fókuszálhatnak a hirdetésedre
- sürgős jelvény extra: tudasd a sürgős jelvény segítségével a látogatókkal, hogy időlimites az ajánlatod
Extrát rendeltem meg, a hirdetés ellenőrzési ideje beleszámít az extra lejárati idejébe?
Nem. Újonnan feladott, módosított vagy újraküldött hirdetésnél, az adott extra mindig attól a pillanattól él vagy folytatódik, amikor az ellenőrző személy engedélyezte a hirdetésedet. Természetesen arra figyelned kell, hogy egy adott hirdetés lejárati ideje lehet, hogy rövidebb lesz, mint a megrendelt extra lejárati ideje, illetve a hirdetés lejárati és extra idejét nem hosszabbítja meg az inaktiválási idő, így egy hirdetés vagy hirdetés extra lejárhat az inaktiválás ideje alatt is. Ezt mindig mérlegeld.
Hogyan tudok fizetni a szolgáltatásokért?
Több lehetőséget is biztosítunk a számodra
- online bankkártya segítségével a fizetési szolgáltatók biztonságos rendszerén keresztül
- banki átutalás segítségével a fiókvezető bankod rendszerén keresztül
További információt találsz a fizetési módokról, illetve az online bankkártyás fizetés folyamatáról, az
Általános szerződési feltételek oldalon.
Hol tudom megadni számlázáshoz az adataimat?
Számlázáshoz az adataidat a pénztár oldalon, illetve a fiókodban található
Számlázás oldalon tudod megadni. Ugyanitt bármikor módosíthatod is az adatokat, ha a jövőben másik számlázási adatokra szeretnéd a számlát kapni.
Hol találom a szolgáltatás kiegyenlítése után a számlát?
A számlát a rendszer automatikusan kiküldi a fiókodban megadott e-mail címedre, de bármikor letöltheted a
Tranzakciók oldalon is bejelentkezés után. 0 (nulla) forintos ellenérték esetén a rendszer nem generál számlát, mivel pénzügyi teljesítés nem történt. Fontos, hogy banki átutalás esetén a számla generálása, csak az ellenérték pontos és sikeres beérkezése után történik.
Milyen telefonszám jelenik meg a hirdetésemnél?
Minden esetben a
Beállítások oldalon megadott telefonszám fog szerepelni a hirdetésed mellett. Természetesen ezt bármikor módosíthatod, illetve akár el is rejtheted a hirdetés feladása/módosítása/újraküldése esetén. Ilyenkor csak üzenetet tudnak küldeni az érdeklődők a számodra.
Köteles vagyok megadni a profil adataimat?
Nem. Teljesen önkéntes alapon adod meg az oda tartozó adatokat.
Nem találom a településemet a település listában, mit tegyek?
Küldd el nekünk a hiányzó településed nevét a
Kapcsolat oldalunk segítségével. Megvizsgáljuk, és hitelesítés esetén már be is kerül a rendszerbe.
Mennyi időt vesz igénybe egy hirdetés ellenőrzése?
Mindig arra törekszünk, hogy a lehető leggyorsabban átmenjen a hirdetésed az ellenőrzési folyamaton, de így is előfordulhat, hogy 24-48 órát vesz igénybe egy-egy ellenőrzés. Rajtad is múlik, hiszen egy teljesen szabályos, a moderálási feltételeknek megfelelő hirdetés gyorsabban fog kikerülni, mivel nem kell visszatartani az engedélyezés során. További információt találsz a moderálási szabályokról, az
Általános szerződési feltételek oldalon.